Lid worden!

Scouting is een van de leukste activiteiten om te doen in je vrije tijd. Niet voor niets zijn er bij Scouting jeugd- en kaderleden die binnen één of meerdere speltakken actief zijn!

Alles is mogelijk bij Scouting Pius XII en teamwork staat bij ons centraal.
Avontuur, samenwerken, fantasie, verantwoordelijkheid, creativiteit, veiligheid, ontwikkeling, zelfstandigheid, respect en plezier zijn nog maar een paar van de kernwoorden die van toepassing zijn op waar we bij Scouting Pius XII voor staan.

Lijkt het jou ook leuk om lid te worden van Scouting Pius XII? Of lijkt het je SUPER om leiding te geven aan een enthousiaste groep kinderen? Neem dan contact op met het Groepsbestuur of de betreffende speltak.

AVG/GDPR

Als lid zijnde wordenje persoonsgegevens door Scouting Nederland verwerkt. In het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) / General Data Protection Regulation (GDPR), willen wij je hierover graag duidelijk en transparant informeren. In dit privacy statement geven wij je antwoord op de belangrijkste vragen over de verwerking van persoonsgegevens door Scouting Nederland en de aangesloten Scoutinggroepen. Kijk op www.scouting.nl/privacy voor meer informatie en het volledige privacy beleid.

Wij werken samen met
Stichting leergeld &