Scouts

Ben jij tussen de 12 en 15 jaar en heb je zin in actie? Meld je dan aan en beleef uitdagende avonturen bij de scouts samen met je nieuwe vrienden. Je leert onder andere pionieren en overleven, gaat op zomerkamp en kookt op je eigen kampvuur terwijl je de wereld om je heen ontdekt.

Elk jaar nemen de scouts deel aan de Regionale Scoutingwedstrijden en de beste scouts van de regio mogen strijden om de titel tijdens de Landelijke Scoutingwedstrijden.

Het stafteam helpt de scouts tijdens de opkomsten op woensdagavond van 19:00 - 21:00 steeds zelfstandiger te worden en samen te werken in de groep. Zo worden de scouts goed voorbereid op de volgende speltak waarin ze zelf hun activiteiten gaan organiseren.

Het stafteam van de scouts bestaat uit:

Ralf(teamleider)
Peggy
Jelle
Thibaud
Marcel
Gijs

Voor alle vragen over de junior scouts, het programma en de opkomsten kun je contact opnemen met Ralf via het mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Natuurlijk ben je van harte welkom om een keer te komen kijken op woensdagavond, je mag gratis 4 keer meedoen.